تدریس خصوصی آیلتس و تافل در شهر آیلتس

تدریس مهارت های چهارگانه آیلتس

تدریس خصوصی آیلتس و تافل در شهر آیلتس

تدریس مهارت های چهارگانه آیلتس

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

۱۰ مطلب در آبان ۱۳۹۶ ثبت شده است

هیچ کس امتحان را دوست ندارد. امتحانات افراد را عصبی و ناراحت می کنند و در شدیدترین حالت ها افراد از امتحان هراس دارند و توانایی خود را در درست فکر کردن از دست می دهند.

آیلتس هم متفاوت نیست و افراد زیادی آن را مشکل می یابند. قسمت های زیادی در آزمون آیلتس می توانند ترسناک باشند مگر اینکه بدانید چه طور آن را کنترل کنید. بیشتر آدم ها از قسمت هایی در امتحان می ترسند که نسبت به آنها آگاهی ندارند و تنها راه حل این مشکل آشنا شدن با جنبه های ترسناک آزمون آیلتس است. در اینجا به بیشترین مواردی که داوطلبان از آنها می ترسند، می پردازیم.

1.      اگر من پاسخ قسمت listening را از دست بدهم چه اتفاقی می افتد؟

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آبان ۹۶ ، ۱۳:۰۵
نویسنده

ساختار زمان حال استمراری

coming,doing,going,taking

‘m,am,I,’re,are,you,we,they,’s,is,he,she,it

کاربرد

1.      برای بیان عملی که هم‌اکنون جریان دارد

مثال:

She is watching the TV.

He is working at the moment.

2.      برای بیان عملی یا موقعیتی که در حال حاضر در حال وقوع می‌باشد، اما الزاماً در همین زمان صحبت کردن در حال رخ دادن نیست

مثال:

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آبان ۹۶ ، ۱۳:۰۱
نویسنده

نقطه آغازکجاست؟
چه مطالبی را باید خواند؟
و با چه روشی؟

اینها پرسش هایی هستند که معمولا زبان آموزان پاسخ ساده ای برای آنها پیدا نمی کنند.
به گفته بسیاری از زبان شناسان، زبان یک مهارت است که برای یادگیری آن باید تمرین زیادی کرد. از آنجا که فرایند یادگیری زبان بسیار کند است، این تمرین باید متناوب، مستمر و طولانی باشد در غیراین صورت اثر بخشی آن کم می شود.

 اما منظورم از متناوب، مستمر وطولانی چیست؟
تناوب یعنی مطالعه حجم محدودی از مواد درسی در فاصله های معین که در مورد زبان انگلیسی سه تا شش روز در هفته توصیه می شود. استمرار یعنی تکرار این مطالعه بدون تعطیلی. متاسفانه اغلب زبان آموزان پس از مدتی مطالعه خسته شده و به خود استراحت چند هفته ای یا چند ماهه می دهند که این امر در فرایند یادگیری تاثیر منفی می گذارد.
 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آبان ۹۶ ، ۱۲:۵۸
نویسنده

در معنی واژه ایی داره:

یعنی خیلی دور

مثال:

So near, So far

خیلی نزدیک، خیلی دور

London is so far from here

لندن از اینجا خیلی دور است

یک کاربرد دیگه هم داره که کمتر استفاده میشه، به معنی: تا یک حد مشخص و محدود

مثال:

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آبان ۹۶ ، ۱۲:۵۷
نویسنده

تفاوتهای انگلیسی آمریکایی و انگلیسی بریتانیایی

آیا انگلیسی آمریکایی (American English) و انگلیسی بریتانیایی (British English) دو زبان مجزا هستند یا دو حالت مختلف از زبان انگلیسی؟ بعضی‌ها می گویند آنها دو زبان مختلف هستند ولی خیلی‌ها آنها را تنها حالتهای مختلفی از یک زبان می‌دانند.

البته هیچ پاسخ دقیقی برای این پرسش وجود ندارد. ما فقط می‌توانیم بگوییم که تفاوتهایی میان آنها وجود دارد. البته باید بدانید که این تفاوتها جزئی بوده و در اثر یکپارچه شدن دنیای امروز این تفاوتها روز به روز کمتر می شوند.
در ادامه با برخی از تفاوتهای میان این دو نسخه از زبان انگلیسی آشنا می شوید.

 

املای کلمات

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آبان ۹۶ ، ۱۲:۵۶
نویسنده

در آزمون IELTS در هر بخش نمره ای مجزا به شر کت کننده داده می شود تا فرد مهارت خویش را در هر بخش به شکل جداگانه محک زند. . نمره هر بخش از امتحان بین صفر تا ۹ می باشد. نمره کلی امتحان با معدل گیری از نمره چهار بخش امتحان محاسبه می گردد.

در مجموع نمره این آزمون از ۹ محاسبه می شود ، که اخذ کنندگان نمره ۱ ( ضعیف ترین ) تا نمره ۹ (قویترترین) فرد را تشکیل می دهد . نمرات دو بخش Listening , Reading نیمی از نمره نهائی را تشکیل می دهد و دو قسمت دیگریعنی Writing و Speaking نیز در نمره نهایی و زمان پذیرش فرد تاثیر به سزایی دارا می باشد.

شرکت کنندگان در امتحان IELTS به طیف وسیعی از سوالات بسیار ساده تا بسیار مشکل پاسخ میدهند در کارنامه IELTS، علاوه بر نمره کلی، نمره هر بخش بطور جداگانه ذکر می شود. تعبیر هر کدام از نمره های صفر تا ۹ مطابق متن صورت می پذیرد:

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آبان ۹۶ ، ۱۲:۵۵
نویسنده

1.      بدانیم آیلتس یک پروژه درسی و آموزشی می باشد و باید قوانین کنترل پروژه را در آن رعایت کنیم .

2.      باید در آزمون آیلتس ابتدا نمره مورد نظر خود را تعیین کرده و به عنوان هدف به آنگاه کنیم.

3.      شما باید زمان شروع و پایان این پروژه را مشخص کرده باشید.

4.      زمان آزاد مطالعه در طول مدت پروژه آموزشی باید کاملا مشخص باشد .

5.      قبل از هر برنامه آموزشی باید تعیین سطح واقعی در هر چهار مهارت (Listening-Reading-Writing-Speaking) برای شما انجام شود .

6.      برنامه آموزشی اولیه شما باید رسیدن به سطح انگلیسی عمومی  Intermediateباشد .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آبان ۹۶ ، ۱۲:۵۴
نویسنده

به منظور یادگیری زبان یک زبان آموز باید بتواند علاوه بر فراگیری دانش عمومی زبان، به چهار مهارت speaking listening, writing و reading  نیز تسلط کافی داشته باشد. در موضوع یادگیری زبان نادیده انگاری یک مهارت به سایر موارد نیز آسیب میرساند. مهارت نوشتاری یکproductive skill می باشد که لازمه آن داشتن receptive skill کافی است، یعنی inputدریافتی بدین منظور باید بسیار قوی باشد. موارد ورودی شامل خواندن و شنیدن و دایره وسیع لغت و دانش گرامری است. زبان آموزان خواستار شرکت در آزمونهای مهم از قبیل دکتری وIELTS  به اهمیت یادگیری و داشتن مهارت لازم برای سپری کردن آزمونهای مورد نظر واقف هستند. بدین منظور شرکت در کلاسهای ویژه فراگیری مهارت نوشتاری و یادگیری موارد مهم و ضروری در چگونگی آغاز و بیان مطلب و نتیجه گیری از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

یکی از موسسات ارائه دهنده کلاسهای آمادگی شرکت در آزمون IELTS ، 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ آبان ۹۶ ، ۱۵:۳۵
نویسنده

سن مناسب برای یادگیری زبان دوم چه سنی است؟

والدین اغلب به دنبال پاسخی مناسب برای این سوال هستند که بهترین زمان برای یادگیری زبان دوم چه سنی است. آموزش زبان دوم که برای ما فارسی زبان‌ها انگلیسی، آلمانی و فرانسه یا هر زبان دیگری می‌تواند به شمار آید از مباحث بسیار چالش برانگیزی بوده است که توجه دانشمندان متعددی را به خود معطوف داشته است.

برخی دانشمندان تفاوتی میان آموزش زبان اول (مثلاً فارسی) و زبان دوم (مثلاً انگلیسی) قائل نیستند و اعتقاد دارند انسان زبان دوم خود را نیز همانند زبان اول فرا می‌گیرد و این درحالی است که بعضی دیگر از زبان شناسان دیدگاهی کاملاً متفاوت ارائه کرده‌اند. در این میان نوام چامسکی زبان‌شناس و نظریه‌پرداز امریکایی فرضیه «دستگاه اکتساب زبان» (Language Acquisition Device) را مطرح کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ آبان ۹۶ ، ۱۵:۳۳
نویسنده

اولین تأثیرگذاری
وقتی که به انگلیسی صحبت می‌کنید، تلفظ شما قطعاً اولین (و مهمترین) چیزی است که افراد به آن توجه می‌کنند (و نه ساختارهای گرامری و لغاتی که بکار می‌برید).
هنگامی که با کسی ملاقات می‌کنید و یکی دو جمله‌ی انگلیسی به زبان می‌آورید، فکر می‌کنید که او بیشتر به چه چیزی توجه می‌کند؟ به لغاتی که به کار برده‌اید و یا به ساختارهای گرامری آن؟ احتمالاً هیچکدام. او بیشتر به تلفظ شما دقت خواهد کرد. اگر نحوه‌ی تلفظ شما بد باشد، او فوراً پیش خود فکر خواهد کرد که شما چقدر بد صحبت می‌کنید. تلفظ شما اولین تأثیرگذاری روی افراد محسوب می‌شود.

گفتگو

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ آبان ۹۶ ، ۱۵:۳۲
نویسنده